Co vlastně s těmi dětmi mám dělat? Co když to zkazím? Naučím je to správně? To všechno jsou otázky, které si snad každý trenér někdy položil. Tak se...
To je přeci jasné! Proč z toho dělat vědu? … Protože jasné to tak úplně není a troška sofistikovanějšího přístupu k učení volejbalu určitě neuškodí....
„Zítra se musím učit. Ve středu mám autoškolu. O víkendu jedeme na hory.“ Také to slýcháte častěji, než byste si jako trenéři přáli? A pokládáte si...
Trénuješ svoje dítě? Neubližuješ mu tím? Nepřijde ti, že syn trenéra má více životů než ostatní hráči? A jak se asi potomek trenéra v kolektivu cítí?...
Ve světě sportu některá jména rezonují jako majáky moudrosti a inspirace. Jednou z osobností, jehož Pyramidu úspěchu si v dnešním díle Notesu...
V dnešním díle si přiblížíme pohled na typ hráče, kterého celý svět vnímá jako „playmakera“, tedy tvůrce hry. Když slyšíme pojem playmaker, tak se...
V závěrečném díle věnované kreativitě a variabilitě si představíme jeden z výukových modelů pro rozvoj taktické kreativity: TCA (tactical creativity...
V minulém díle jsme si pojmenovali, co je variabilita a kreativita a popsali konvergentní a divergentní myšlení. V tomto díle se podíváme na některé...
Při řešení herních situacích uplatňují hráči zpravidla dva přístupy: kreativitu a variabilitu. V dnešním díle Trenérského notesu se podíváme blíže...
V minulých dvou dílech jsme si nastínili, co je to systematika a řekli jsme si, že se jedná rozdělení volejbalu do dílčích částí, popis vazeb mezi...
V minulém díle notesu jsme se seznámili s tím, co vlastně je systematika volejbalu, popsali jsme si, co hráči dělají a kolik hráčů je do akce...
Ve dvou dílech Trenérského notesu si přiblížíme základy systematiky volejbalu, ale současně se i pokusíme nalézt odpovědi na otázky: proč by vlastně...
Minisérii o didaktice pro trénink volejbalu zakončíme pohledem na didaktické formy, konkrétně na metodicko-organizační a sociálně-integrační a jejich...
V minulém díle jsme se seznámili s tím, co je to didaktika a jaké didaktické styly můžeme využít. Dnešním dílem navážeme na minulý a blížeji se...
Následující miniseriál zahájíme otázkou: K čemu je vlastně trenérovi didaktika? V několika článcích si postupně přiblížíme základy didaktiky, stylů,...
„Máte je doma nebo venku?“ je častá otázka, která v sobě skrývá implicitní, všeobecně uznávané sdělení, že doma je přeci jenom trošku větší šance na...
V dalším dílu trenérského notesu se podíváme jak se neustále zlepšovat, posouvat a vyvíjet v dnešním urychleném a neustále se vyvíjejícím se světě....
Minisérii Koučink jako mentální hra zakončíme čtvrtým dílem, ve kterém si v několika bodech a příkladech naznačíme některá specifika spolupráce a...
V třetím díle minisérie Koučink jako mentální hra si na praktických příkladech ukážeme, jak nám správně nastavená pravidla pomohou zvládnout nejen...
V minulém díle jsme zahájili minisérií o koučinku inspirovanou přednáškou Makise Chamalidise, ve kterém jsme si nastínili, jakým způsobem je možné...
Estonsko – Česko 0:3 (17:25, 22:25, 22:25)
Sestavu Odoleny Vody posílí francouzské libero Louis Pineau, který příchází do Aera ze stříbrného celku finské nejvyšší soutěže Akaa – Volley.
Belgie – Česko 3:1 (25:18, 23:25, 25:21, 25:18)
Breuer / Németh (HUN) – Ebertová / Knoblochová 0:2 (9:21, 13:21)
Česko – Slovinsko 2:3 (25:23, 21:25, 25:21, 23:25, 9:15)
dívky: Ebertová / Knoblochová – Stolz / Abbühl (SUI) 1:2 (16:21, 21:19, 11:15), Ebertová / Knoblochová – Przybyszewska / Wolny (POL) 2:0 (21:12,...